åh

fan , de här blev int lyckat !
de börja med att en kille som heter max ringde agnes igår kanske vid 12.
då satt jag vid datan ett tag & sen vid tv;en.
sen efter ett tag hade jag tråkigt så då börja jag vara med agnes istället , vi typ snack aoch sen låg jag bara och lyssna på vad dom snacka om . Sen efter ett tag så ble jag typ över trött och börja garva som fan typ la mej på golvet och bara skaka och jag vettefan vad jag höll på med .
sen gick vi in till agnes rum , jag hade typ bara tänkt vara där ett tag och sen gå upp på mitt rum & lägga mej .
men då la jag mej på den lilla kanten agneshade lämnat och sen vid 5 så somna jag där .
sen typ vid 6 så vakna jag igen , Och då snackar agnes fortfarande med max , asså hur fan palar dom ?! :o 6 timmar!
aja , sen somna jag om och vid 12 vakna jag igen utav att jag hade jävligt ont i ryggen , var int deräkt så jätte skönt att sova på den där lilla kanten men knappt något täckte + att jag somna med kläder,smink och hela köret.
och sen kom jag på att idag måste jag städa typ hela huset , duka + att jag kom på att ja har en så kallad "köksdag" idag , som går ut på att jag måste ställa in allt i diskmaskinen , plocka ur diskmaskinen , laga mat , duka och allt sånt där , och de är därifrån min rubrik kommer , för de ända som kommer upp  i min hjärna just nu är .. "ÅHHHHH!"
hoppas ni får en mkt bättre dag en vad jag kommer få , puss.

hahah , jag dör xd
hitta den här bilden på två av mina kusiner (Lina&Erik) på julafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0