bomba av sms & genomblöt

idag har det vart en bra dag , men ändå int .
jag blev bombad av sms som det stod att jag var fjortis på , xd
det börja med att emma starta ett kjedjebrev där det stod :
skicka detta sms till alla fjortisar du känner
får du tbx 1-3 är du lite fjortis
får du tbx 3-5 är du fjotis
får du tbx 5-10 är du mkt fjortis

oc sjääääääälvklart ska alla börja bomba mej med dom där jävla smsen , dom som bomba mej med dom var ju dåra johan , jossan & micha , blev jävligt trött på det efter ett tag -.-
fick iaf tillsut 120 sånna där sms .
dagen idag var int så lång alls , börja med att vi gick till aulan och kolla på ett lucia tåg , och då hade jag lovat min syster att jag skulle filma eftersom hon var med , men självklart glömmer jag kamran hemma , typiskt mej.
sen fick vi rast , och sen skulle alla sexor dra till cafeterian där lärarna bjöd på lussebullar & festis , sen vare ngn tråkig tävling vi hade , fatta in ett pissav den , + att man ändå int hörde ngt för alla bah skrek så orka int hålla på med det.
sen fick v käka , och sen dra hem , :) efter skolan drog jag emma , jessica & julia hem till jessi och checka one three hill .
sen så satt vi typ bara och snacka medans jessi försökte välja vilka kläder hon skulle ha på sej på idol finalen.
sen skulle alla dra , och jag&emma skulle ta bussen om int gick förns tjugo minuter -.- så där stod båda pissnödiga&fryste + att det rengna , skit kul ? nej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0