borta bra men hemma bäst !

jag ska väl börja med att säga HEJ IGEN!och hoppas ni har haft en super duper trevlig julafton .
min julafton var väl helt okej , skulle häldre vilja vara hemma tror jag , men det var kul att träffa släkten också :)
jag är ganska så nyfiken på vad ni har fått i julklapp nu (a) kan berätta lite själv vad jag har fått:
jag fick först&främst en ny mobil Sony Ericsson W302 ntbästa mobilen jag haft men den funkat helt klart iaf , ganska så bra kamra & så är den ju betydligt mkt finare än min gamla.
sen fick jag presentkort på H&M bara 150 spänn , men de räcker vä till ngt iaf :)
sen fick jag lite smycken , högtalare till mobilen mm, kommer int riktigt ihåg allt , haha :)
men fick iaf int lika mkt julklappar som ja brukar eftersom de mesta av pengarna kommer gå åt thailand..
sen är de ju lite kul eftesom min kusin Olof Svensson 25 bast har ett bant som heter Napolion ( vet int riktigt hur de stavas) men iaf som de faktiskt går väldigt bra på , olof bor ju i uppsala .
men dom ska iaf snart släppa en skiva i U.S.A , och så har dom ju haft lite spelningar & sådär så de är väl kul :D
Ja just nu kommer jag inte på så mycket mer att skriva om just nu om julafton .
idag var jag och min familj på stan i gävle och skulle på på mellandagsrean , och HERREGUD vad mkt folk de var asså , folk bara knuffas , trängs och typ kväver en nästan , haha xd
där köpte jag iaf :

två stycken t-shirts på jc.
en ögonfransböjare+puder på h&m.
och en plattång.

Sen imorgon ska jag och mamma dra till nästa mellandags rea i skärholmen & shoppa lite mer .
sen ska jag nog också få en mouli tröja av mamma snart hoppas jag (a)
had int så mkt att göra så ni får lite egobilder , haha :

Kommentarer
Postat av: sundlöf

mouli-fjortis^^

2008-12-27 @ 18:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0