fredag

asså HAHAHA , oh herregud , såg nyss att jag hade fått en kommentar där det stod ; din omogna jävla fjortis hora ..
asså hur seriöst pallar man? och sjääääälvklart skickar man från anonymt , hahaha .
asså visst ni kan kalla mej för vad ni vill , jag tar ändå int åt mej av det , det bevisar bara på vilka omogna & patetiska människor ni är , x)
aja skit samma , idag berätta minna vänner att jag kanske tappar besökare för att alla mina inlägg är likadana typ ,
och ja , jag fattar dom faktiskt , att det liksom typ står samma sak på alla inlägg nästan , men det är ju fan för att det aldrig händer ngt anorlunda i mitt liv , det är bara samma tråkiga sak varje dag , -.- xD
men idag gick iaf , jag , becka , julia & emma hem till jessica som jag int gjort på länge , var faktiskt rikigt kul att komma ifrån mitt hem ett tag , är å trött på att bara sitta här och tråka varenda jävla dag ..
imorgon får jag se vad som händer , hoppas det händer ngt roligt då också , (a)
nu har jag int så jätte mkt mer att skriva om så ni får ha det så bra ,


Kommentarer
Postat av: C'

läste precis den där komentaren, att man ens skriver sånt xD

de bevisar bara att man är avensjuk xD haha(a)

2008-12-05 @ 21:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0