godmorgon alla glada&söta

godermorgon alla kära bloggläsare :)<3
idag är jag på super humör , men de kanske beror på att de blev en bra början på dagen.
eftersom jag vakna upp med att jag hörde en låt jag gillar .
efter de tog jg en jätte skön dusch och fixa iårdning mej , och sen
gick jag ner och då hade mamma gjort iårdning en jätte god toast (a)
sen nu sitter jag här och skriver i bloggen ... igen :)
de som kommer bli dåligt med den här dan är att jag snart måste göra läxor.
och nu undrar säkert många bah ; va ?! har ni läxor på lovet`!?
men nejnej .. så är de int , utan jag ska ju som sakt snart till thailand &
då så har jag fått med mej läxor som jag ska göra där ,
men jagpallar ju liksom int sitta där och göra massor av läxor , utan då vill man ju sola&bada
och bara leva livet liksom ;)  så jag hade tänkt att göra läxorna innan så slipper man göra dom där.

Och juste jag fick nyss en flashback som jag brukar kalla de , HAHAH xd
men de heter int så utan de heter ngt annat men kan int komma på de nu..
men asså jag får sånt hel tiden minst engång om dan iaf.
de blir liksom som att de känns att jag har vart på EXAKT samma ställe , sakt EXAKT samma sak JUST den minuten
asså de känns liksom som att man spolar tbx i tiden , de as jobbigt för när jag får sånna
så blir de som om mi mage typ bh dras in , de är en jätte läskig känsla att få så .. "/ :o
är de någon mer en jag som får såhär ? :s

Kommentarer
Postat av: lovisa

becka, vet precis vad du menar. brukar också få så, fett äckligt :O <3

2008-12-28 @ 14:37:29
Postat av: jessica

asså de måste va nån konstig känsla vi människor får, jag får fan så nästan varje dag :S

2008-12-28 @ 18:23:46
Postat av: nissen

de heter deja vu-.-hahha ja fàr sà typ en gàng i mànaden

2008-12-28 @ 20:44:40
Postat av: emma

och jag är såklart den som aldrig fått sån xp <3

2009-01-02 @ 05:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0