godmorgon sverige!

godmorgon allihopa , är alla på bra humör idag? :)
dagens planer är att vara i tumba typ halva dan , där sk a kolla på massa juluppvisningar .
först ska jag checka min gammla gympagrupps julupvisning , där emma&jessiär med , den brukar vara bäst
dom ska vara clowner , haha fan vad gulligt (a)
sen så ska jag dra till ngn skola i tumba kommer int ihåg vad den hette&glo på agnes dans uppvisning , det kommer nog också bli ganska skoj .
och juste , igår fick jag reda på en sak utav julia som känns väldigt jobbig just nu , kan tyvär int berätta vad det handlarom
menmen , igår blev resen av kvällen bara en hemma-sitta-vid-datan-kväll , som vanligt dåra :)

Kommentarer
Postat av: julia

jag vet att dt känns jobbigt , men jag finns alltid här för dig gumman , i love u.

2008-12-15 @ 07:55:51
Postat av: Anonym

e de där me johan??

2008-12-16 @ 20:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0