härlig dag med tjejorna (a)

kom nyss hem från en runda med jessi&juliis i huddinge .
var tänkt att jag skulle köpa julklapp till min syrra&pappa , men
sen så  SJÄLVKLART funka int mitt busskort så var tvungen att köpa biljett för 24 spänn -.-
så då gick dom sista pengarna åt till donken .
och juste de var en mamma som satt och sjöng för sitt barn bah ; "donken doken hela dan .."
HAHAHA , och då fick självklart jag&jessi värsta skrattatacken och bah ; HAHAH JÄVLA TJOCKIS! och aah , jag vettefan .
sen gick vi typ in i en affär där en stor hund nyss hade typ sprungit in & spytt ;o fy faaaan vad de stank säger jag bara !
sen gick vi in på glitter där jag testa en ring , oh typsikt mej så fastna den , hahah xd
den här dan kankse blev lite olyckad, men denvar ändå rolig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0