hunden skrämer livet ur mej!

jag vakna för en liten stund sen av att telefonen ringde på hemtelefonen
pallade verkligen int svara , så jag gick och ur sängen satt på mej bara ngt mysigt&
gick ner för att kolla vart hunden va .. men de sjuka va att jag int hitta henne
ngn stans , asså jag blev du skit rädd och bah sprang runt i hela huset .
se gick ´jag in i mitt rum och skulle kolla om hon typ va i garderoben eller nått
vettefan varför men aah , och precis när jag öppnar den så bah hoppar hon ur.
asså fyfaan vad rädd jag blev ! :o haha
aja de blev min start på morgon , jag blev iaf pigg efter de :D


hitta någon gammal bild sen femma , vet int vilka allas fötter är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0