inget att skriva om ,

ah , som sat har egentligen ingenting att skriva om nu , men blev bara tvungen att skiva .
uppvisningrna va bra , ja började ju med att kolla på emma&jessis uppvisning , han tyvär inte se
så jätte mycket , men lite, dom var duktiga & grymt snygga ;D
Sen drog jag till agnes dansuppvisning , det var också bra . Och juste ! där hände en jävligt skum sak :O
jag stod i en kö där så gick det förbi två tjejer som jag aldrig sett ngn gång , och så bah glor dom som in i helvete på mej
sen stannar dom till och säger : går du på konståkning ?jag bah ; aah ? ;s
dom bah ; aha , aa okej och så sa den ena ; hon heter rebecka .
jag bah ; haha , wtf ?
sen gick dom förbi igen och stanna till igen och sa : har du en syster här som ska dansa ?
jag bah ; ah
dom bah ; vad heter hon?
jag bah ; agnes
dom bah ; okej  vad dansar hon ?
jag bah ; streetdans.
ah men asså det var så jävla skumt att två helt främande tjejer kommer och vet vad jag heter att jag går på konståkning :o

HAHAH , dom här bilderna är fett gammla , och fråga mej int vad jag gör på dom för det vet jag int själv heller :)
dom är iaf tagna på båtsemestern 08 , saknr faktiskt den lite , <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0