konståkning , tumba , chilla

konståkningen

ska snart dra till konståkningsträningen , idag kommer vi köra extra hårt eftersom det
snart är juluppvisning .
imorgon kommer vi också ha en extra träning .
vi alla i guppen satt och diskutera vad vi ville ha på oss på juluppvisningen , och kom
fram till att ha ; svarta tights 
                            mörkblå tunika
                          & typ ett skärp i midjan
det funkar iallafall för mej , :D

tumba

efter konståkning ska jag&mamma kanske dra till typ tumba , eller skärholmen eller jag vettefan
om det blir ngt nu , men ifall vi drar dit så ska jag köpa :
mörkblå tunika till konståkningsuppvisningen.
skridskosnören till skrdskorna .
och hårfärg.

chilla

sen när jag kommer hem tror jag att jag bara ska chilla,
eller så hittar jag på ngt med ngn , det får jag se hur det blir .
men nu ska jag käka&sen byta om , hare bra
pussar / rebecka

Kommentarer
Postat av: Julia

borde nt du byta design, efter som du å jossan nt är kompisar längre?

2008-12-08 @ 20:02:10
Postat av: rebecka

jo jag ska , eller emma ska, men verkar in bli ngt , ;o

2008-12-10 @ 15:54:23
URL: http://zielfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0