lista

Hej allisammans , jag mår bra , hur äre med er själva? :)
jag hade tänckt att jag ska börja med en hit&diss lista varje fredag, hoppas jag håller det
i den "listan" står det var jag tkr är hit och a jag tkr är diss , det kan handla om ungefär vad som hälst , här kommer min första lista :
HIT :
att vi snart ska till thailand
         att det snart är julafton
         att jag kmr få en ny mobil
         att jag ska fira nyår med amanda.
         att jag ska shoppa loss i thailand.

DISS : att robin int mår så bra just nu (finns alltid för att prata med :D )
            att resan hem&till thailnad är så jävla lång
            att jag ska fira jul i gävle
            att det är så jävla kallt ute
            att mitt hår är så fult

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0