lungn hemmakväll

så nu är jag hemma igen , eller ah kom hem för ett rätt bra tag sen :)
det blev bara en blå tunika & en marabo .
just nu är jag rättså ireterrad , orka int förklara varför .
men idag i skolan så labba iaf jag och julia , det var faktiskt askul , tog ngr bilder som jag kan lägga ut sen :)
imorgon har vi sovmorgon , tror faktiskt jag ska ta bussen med julia&jessica ifall jag pallar .
för vi ska se på niornasluciatåg , agnes ska ju dåra vara med , lycka till.
sen vet jag int riktigt ifall det händer ngt mer specielt i skolan .
efter skolan hoppas jag på att rebecka pallar förlja med mej till vår gamla skola och hälsa på (a)
nu har jag faktiskt int så mkt mer att skriv om , :s
hare bäst , xoxo / RZ


Kommentarer
Postat av: Nellie

OK :)<3

2008-12-11 @ 22:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0