lussebullar + tandläkaren

jag har nyss frossat i mej lussebullar , :)
jag var ju också hos tandläkaren idag som sa att jag skulle få en ny tid hos ngn special tandläkare som skulle hjälpa mej med den där tanden som aldrig växer ut som jag drog ut för ett tag sen nu , asså ifall jag får tandställning , vet jag fan int vad jag ska göra , fyfan , jag vill värkligen int ha tandställning med tancke på vilket krångel min syrra har hat med det , men visst man får ju grymt fina tänder efter & jag har int fina tänder nu , men jag vill int iaf!

just nu äre väl lite krångel i skolan , ng nior bråkar med oss typ ,
asså egentligen fattar jag int varför dom kommer från ingenstan och bah ; usch , usch , usch!
när vi går för bi , vad vill du liksom? vart fan vill dom komma med det? det leder ändå ingenstans..
idag kom dom och snacka med oss , eller skrek om man ska säga så , eller med oss&oss mest med emma&julia eftersom julia hade sakt ; pussyface , HAHAH , jag vettefan var hon får alla ord ifrån , pussyface liksom, vart fan fick hon det ifrån? haha , aa men iaf , och emma hade bah ; har ni kollat er själva i spegeln egentligen?
så dom stod väl och skrek lite på oss , medans clarre&alle stod bakom dom och dansa och kasa apelsiner , asså HAHA ,herreud säger jag bara! dom sa att dom sa usch åt oss bara för att julia hade typ råkat gå in i en tjej i matsalen, som hon påstår att hon int gjort ...
och självklart sitter jessi i bakrunden och bah ; men säg förlåt julia&jessi , snälla säg bara förlåt .. ahhha
men julia var bestämd och ville int säg förlåt , eftersom hon egentligen inthade ngt att säga förlåt för , asså domar ju också saker att säga förlt till , dom kan ju likom int bara komma och tro att dom äger hela skolan , nej nu börjar jag gå lite förlångt , men blir bara så irreterad på vissa människor ibland ..
ja , och sen har vi ju bråkat med micha , och det pallar jag int förklara om ,

Kommentarer
Postat av: Anonym

din jävlar omogna fjortis hora

2008-12-05 @ 15:18:02
Postat av: lovisa

vad fegt att inte skriva ut namn,men jag vet precis vem det där kom ifrån

2008-12-06 @ 16:54:59
Postat av: Nellie

vem äre ifrån? tycker faktist oxå att man kan skriva namn..

2008-12-10 @ 20:13:30
Postat av: you know

ja ångrar allt den där dagen,ja vill inte bårka längre,ja saknar er oerhört mycket.

ja va så dum i huvet den dan,._.</3

2008-12-21 @ 19:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0