måndag är avklarad.

så .. då sitter man vid datan igen då ...
idag efter skolan ville jag bara hem,hem,hem vet faktiskt int varför , kanske för datan vänta där hemma , och alla gottisaker , haha
idag har et int hänt ngt speciellt i skolan , förutom att emma och alla gick och sparka på dörren och ropa massa saker till ngr tjejer så , men jag sa till dom att lägga ner efter ett tag , men sjävlklart lyssnar dom int & fortsätter , och då kommer tjejrna ut och snackar med dom , och då blir alla asrädda och vågar int säga ett piss , haha lyckat.
sen har det väl int hänt så mkt , pappa fyller ju som sakt år idag , har int köpt ngt än , :o
men gjorde ngn liten skit sak i träslöjden , första grejen jag gjort i slöjden på typ ngr månader , stolt , xd


Kommentarer
Postat av: Anonym

´har du träslöjd, haha vad tråkigt ;)

jag har syslöjd :D

2008-12-02 @ 20:29:16
URL: http://typpalm.blogg.se/
Postat av: micha

asså usch,kan du inte täcka över min näsa eller nåt?

2008-12-05 @ 14:59:41
URL: http://mezen.blogg.se/
Postat av: Anonym

kebabnesa

2008-12-05 @ 21:33:57
Postat av: micha

asså du din mes,anonym också :S

jaaaaaaaaa kickar ditt as jaaaaaaaaaaao ! xD

2008-12-06 @ 17:10:22
Postat av: Anonym

jävla budda äckel & kebabnesa

2008-12-07 @ 21:13:35
Postat av: michaela

asså fyfan va fegt av dig o vaa anonym :S

du äcklar mig som kommenterar mig när du inte ens känner mig ;o

2008-12-07 @ 21:57:46
URL: http://michhha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0