tbx

hej allihopa , nu är jag tillbax med mitt bloggande igen ;D
ja som sakt , har ju int hunnit skriva ngt eftersom agnes har haft massor av läxor på datan.
idag har det väl vart en vanlig dag i skolan , lite tjejbråk hit&dit , men sån är ju liksom livet .

I helgen har jag tränat ganska mkt på julpogramet som vi ska ha på vår julshow med konståkningen .
fast jag är ändå jävligt osäker på det , känns som om det int kommer gå så bra.
menmen , mn ska int se så negativt på allt , jag får int ta allt så seriöst heller , det är ju ingen tävling vi gör det ju liksom för att det är kul , ;)
sen åkte jag mamma&agnes till maxi och köpte lite saker , jag köpte tillexempel hårfärg som bara förstörde mitt hår ännu mer ;o
asså jag har ju dåra tröttnat totalt på mitt hår nu , och det är så jävla mörkt , så jag fick för mej att färga ljusare . Men jag vet inte riktigt vd jag tänckte med eftersom att det enda som hände var att min hårbotten blev orange . duktigt rebecka.
jag hatar värligen mitt hår , det är så tråkigt på ngt sätt , jag vill bara göra om det på ngt helt annat sätt .

 Idag så ska jag snart när mamma kommer hem till tumba och köpa en mörkblå tunika till juluppvisningen , och kanske ett par skor . Asså jag vet att jaghar vldigt många skor , men ändå så känns det som jag knapp har ngr , det låter helt sjukt jag vet , men asså ah , jag behöver iaf ett par nya skor hatar alla mina skor !
sen senare ska jag kanske på teater eller vad det va med mamma (a) va ganska länge sen jg gjorde ngt med henne .

Men nu ska vi dra , så ni vår ha det bäst så skriver jag nog ikväll vadjag köpte & sådär ,
xoxo / rebecka

Kommentarer
Postat av: aaaa

når började du på konståkning? e det kul? :)

2008-12-21 @ 09:40:49
Postat av: rebecka

oj , öhm .. de var ngr år sen , jag kommer faktiskt int riktigt ihåg nu , ;s

ja de är kul :)

2008-12-21 @ 10:22:31
URL: http://zielfeldt.blogg.se/
Postat av: aaaa

haha okej. :) är du bra då ? hahah massa frågor , men jag vill kanske börja men jag vet inte . det kanske är för svårt ? ;p

2008-12-21 @ 11:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0