tillbaka

Jag såg nyss en lite skum kommentar från anonym där det stod :

Att blogga vid din ålder är inte bra. Sluta upp med att vara så jävla patetisk o göra som alla andra! Du kanske inte fattar att såna här bloggar är perfekt för pedofiler o skit. Jaja det lär ju du skita it men tänk på det jag skriver nu när du blir våldtagen av nån äcklig gubbe som har varit inne här alltför ofta.

visst han/hon kan ha en poäng i det den säger , men jag menar jag har ju aldrig nämt vart jag bor , telefonnummer , osv.
men asså vafan hela jävla världen har ju fan blogg , så varför störa sej så jävligt på ifall jag har det?
och " i min ålder" det är ju hur många som helst som har blogg som är i min ålder? :s

aja , nu äre onsdag imorn äre torsdag och julavslutning :D fyfan vad skönt asså !
vi kommer typ bara komma till skolan i en timma , käka lite fika & sen goodbye falkberg !
sen har jag ju ledigt i en månad iställt för två veckor, FYFAAAAAN vad skönt säger jag bara , men jag ska KANSKE till skolan efter jullovet i en timma innan vi åker , vad tkr ni ? jag vill ju liksom träffa alla innan jag åker :D

DU ÄR GRYMT SÖT , ZAC EFRON ! <3

Kommentarer
Postat av: micha

ja det borde du :)

2008-12-18 @ 14:26:00
URL: http://michaelaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0