ändrade planer

godmorgon .
idag blev dt lite ändrade plander , för jag blev sjuk & mår värkligen inte bra , har ont i både huvet , halsen & fryser , så idag blir det ingen konståkning eller hågelby .
tror inte att dt blir skola imorgon heller , det beror på hur jag mår imorgon.
igår hemma hos micha satt vi vid datan och lekte reportrar med robin , :)
sen chatta vi lite med jesper också & ngn anton som var as lättlurad (a)(6)
nu sk a jag väl sitta här ett litet tag , sen ska jag gå & lägga mig och kollapå tv tror jag .
& juste , jag blev på ännu dåligar humör när jag såg att det snöa ! :O
eftersom jag hatar snö , snö är så kallt & blött och , aah usch!
men ha en bra dag , som jag int kommer ha .

jag älskar dej , jessica mellgren & vi är alltid bäst när vi är i stan :)

Kommentarer
Postat av: jessica

becka dt kommer alltid att va vi, i stan, utanför stan och överallt ;)

älskar dej mest babe <33

2008-11-19 @ 18:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0