börjar bli tråkigt nu ..

asså åh , mina besökare bara sjunker&sjunker , och jag får aldrig kommentarer längre , det börjar bli tråkigt nu , äre ngt jag gör fel? äre ngt som gör min blogg tråkig? säg till isåfall så kan jag försöka göra det roligare ... min syster kom nyss och sa att min blogg var tråkig för attt alla inlägg såg exakt lika dana ut , och att jag kanske borde ha typ flera bilder istället för bara en , men då kan jag redan nu säga , att typ hela min blogg är paj & det går bara att lägga in en bild per inlägg det är as jobbigt faktiskt , hela bloggen funkar int alls som den ska ..
och just nu är jag jävligt irreterad på den patetiska människo jäveln , som alltid går in på min pa , och skriver till folk och gör om min press & mina paramentarer , skriver att jag är tsm med folk jag int ens är , asså seriöst , skaffa dej ett liv förfan ,! och så skrev den att jag lät som en ko? asså HA HA HA humor på hög nivå , har den aldrig hört ngn hes eller?
aja , det som gjorde mej på lite bättre humör var att min mormor från gävle nyss kom , jippie ! :D
men nu ska jag ta & byta om och sen dra till ishallen ska på tränig för typ första gången på as länge nu för jag har vart sjuk så länge , så har int hängt med å julpogramet nu , känns lite jobbigt faktiskt , hare gött , puss.


Kommentarer
Postat av: micha

asså bloggen är jättebra !

men jag palla bara inte skria kommentarer fast nu gjorde jag det xd<3

2008-11-26 @ 19:02:14
URL: http://mezen.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker att bloggen är bra! kommer bara inte riktigt på vad jag ska skriva för kommentarer :)

2008-11-30 @ 10:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0