dagen

hej hopp alla gullungar :)
kom nyss hem , har vart i huddinge och träffat mamma med agnes , vi var där & ficka köpte också ett par crooker jeans , 599 kr . sen ficka vi såklart på donken ,annars liksom ? (a) haha
innan jag åkte till huddinge fick jag vänta i skolan i tre jävla timmar :o
mendt var faktiskt rättså kul , eftersom jag int var själv utaned micha , johan&robin , men sen drog robban , haha xd
vi sluta tidigare idag för att idrotten var inställd.
idag var sista dagen dom filma , dom skulle kanske komma & ta ngr bilder imorrn få se , men jag fick en biobiljett av dom iaf , fett gulligt (a)
imorgon vet jag fan int vad som händer , vill VÄRKLIGEN att ngt roligt händer ..
ha en bra kväll allihopa , pusspuss :)<3

hitta en gammal
bild från femman ,
typ nyvacken , :s

Kommentarer
Postat av: micha

fick inte agnes nån biobiljet??

asså fuck dom jag vill också ha ! :O

jag är liksom den bortglömda systern xd

och liksom du har fhan redan en biljett ! ;O

hahaahaahh XD

love u syster (;<33

2008-11-06 @ 22:19:06
Postat av: rebecka

hahah , jo agnes fick , men int du ;)<3

2008-11-07 @ 19:05:21
URL: http://zielfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0