FILMNING IMRGON ! :D

yees , imorgon börjar dom filma här hemma :)
filmen kommer komma ut på tv så att alla vet , sägr till när & vike kanal och sådär.
men imorgon kommer dom klockan åtta&börjar iaf , dom åker här ifrån klockan sex , så innan skolan drar jag till emma slemma & efter drar jag väl hem till ngn .
och JUSTE dt kommer vara kändisar som är såhär skådespelarna , coolt (a)
kan lägga in en bild på en av dom sen , och tjejen dt ska handla om är 12 och killen är typ 13 , tänck om han är fett söt(a) haha , amen iaf , jag skrivr senare & lägger in en bild på den där gumman , haha :)


haha, hitta den här bilden ,
den seriöst dödar mig xd
den väcker jävligt många minnen ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka e de på bilden?

2008-11-05 @ 18:46:00
Postat av: rebecka

viktor , danne & alle , hahah :)

2008-11-05 @ 20:28:45
URL: http://zielfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0