går aldrig över

haha , julia du vet att jag bara ÄLSKAR den här bilden ,& man ä ju stolt fotograf (a)
älskar dej min lilla modell , för er som undrar så var julia på bilden modell på khaphal förut ,
ngn som känner igen henne?

Men ja , som sakt , nu börjar jag bli trött på min jävla sjuka , har int träffat mina vänner på typ 6 dagar ;o
saknar dom faktist nu , fast det är ju också skönt att vara hemma , men int för länge likosm .
för ungefär ngn vecka se blev jag as lycklig över att min mobil int var spärrad längre , men nu hr jag smsat som in ihelvete och snart blir den säkert spärrad igen ..
har som vanligt int så jätte mkt mer att säga nu , kan int heller lova att jag kmr dra till plugget imorrn , får se.
puss på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla diss och bah skita i och ladda in bilder på andra vänner?

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah assow

2008-11-19 @ 16:01:51
Postat av: juljias@

du VET att jag HATAR den här bilden ! :O

2008-11-19 @ 16:21:53
Postat av: jessica

jag känner igen henne (A)

2008-11-19 @ 18:57:06
Postat av: rebecka

ah fyfan vilken diss asså , oh herregud! , thaha

ah och julia du VET att jg ÄLSKAR den ;)

haha , jag med jessi :D<3

2008-11-20 @ 10:43:39
URL: http://zielfeldt.blogg.se/
Postat av: vendiiies@

tss , hon va blond när hon va med i kapphal , :)<3

2008-11-20 @ 16:24:00
Postat av: emma

jag känner igen henne, höhöhhöh xd

2008-11-20 @ 18:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0