goderdager

hejsan svejsan alla kära bloggläsare :)
hur mår alla ? har dt vart en bra dag idag? vad har ni gjort?

för mig har dt  vart en rättså lungn dag , jag&emma (emmmmas@) drog hem till micha (vvacker@)
när vi tog bussen till henne så öppnade int gubbjävlen dörrarna så vi fick gå en staion , ;o
sen när vi ätligen kom hem till micha så friterade vi egna pommesfrites&chickenbits , asgott (a)
sen gick vi till datan satt oss där en stund och såklart klaga emma över att hon fortfarande var hungrig , oh herregud ;o :P
sen gick vi ifrån datan och sen dampa emma loss och typ döda mig ... sen efter ett tag rngde min pappa mig och sa att jag skulle hem & käka , så vi gick ut och vänta å bussen , men innan gick vi in i handlarn och köpte lite gottisaker :)
sen jag kom hem blev dt tacos som vanligt fan , xd
senare ska jag glo på idol & käka godis efter som julia (juljias@) är och kollar och ska få johan palms nr för hennes kompis känner hnm fett coolt , men asså egentligen så är int johan palm så jävla bra på att sjunga & för dt andra är han int så grymt gullig&söt heller , om dt är ngt jag tkr är sött med hnm är dt för han är så jävla liten , vad tkr ni om johan?


Kommentarer
Postat av: emma

johan palm är fett grym för att vara 16 år,

men johan lindgren är ett pervo -.-

2008-11-08 @ 14:24:16
Postat av: rebecka

hahahahahah , xd

2008-11-08 @ 21:03:17
URL: http://zielfeldt.blogg.se/
Postat av: juljias@

johan palm är bara för söt , !

HAN SKA BLI MIN BLIVANDE MAN , SÅ ÄR DT BARA !

HAN ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST :D

2008-11-09 @ 08:05:59
Postat av: Anonym

johan palm kan INTE sjunga! lyssna på anna liksom, hon är 16 och hon sjunger tusen gånger bättre än honom.

2008-11-12 @ 16:03:58
Postat av: sandra

haha, neeeej!!! johan palm är sjukt söt, å han har asbra utstrålning :D

2008-11-13 @ 18:59:29
URL: http://saljh.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså herregud vad är det som är så jävla speciellt med den där jävla johan palm? :O han är den fulaste människan jag sett!

2008-11-13 @ 19:10:26
Postat av: vendiiies@

Julia , vilken kompis knr johan ? :O

2008-11-16 @ 11:33:16
Postat av: vendiiies@

Julia , vilken kompis knr johan palm ? :O

2008-11-16 @ 11:34:38
Postat av: R0BINZ @

johan palm e en bög

2008-11-16 @ 12:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0