godmorgon

godmorgon allihopa , idag är det lördag , och det är ända dagen jag har sovmorgon , jippie :D
ehm .. igår satt jag bara hemma hela dan , satt vid datan i 8 timmar i rad,  
johan åkte ju ut som sakt , visst jag kollar aldrig på idol&jag höll int på johan heller , men det blir ju ändå lite tråkigt utan hnm ,
idag vet jag int riktig vad som händer , får se vad som händer , min mormor är faktiskt ganska jobbig ibland , nu måste jag städa hela huset typ , -.-
så hinner int skriva så mkt nu , hare gött

Kommentarer
Postat av: juljias@

fattar int att johan åkte ut ?! :O

stackars mig&micha.

2008-11-29 @ 15:18:18
Postat av: Anonym

hehe för mej göre inget att han åkt ut, jag hejjar på Robin Bengtsson enda från början :D

2008-11-29 @ 21:49:54
URL: http://typpalm.blogg.se/
Postat av: maria

haha, äntligen e han ute! jag hatar honom! ;)

2008-11-30 @ 16:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0