gokväll

idag hare vart ännu en tråkig dag , har typ bara vart hemma , duschat , fixat mej för ingenting , och ah .. bara väntat tills pappa&mamma skulle komma hem med lite pressenter typ , jag fick lite smink , eller ett typ "läppstift" en ögonbryns penna , och ett nagellack , sen fick jag godis också , (a)
ikväll har som sakt int hänt någonting alls , har bara suttit vid skärmen , och snackat med tristan som skaffat en blogg , HAHAHAH , om det är gulligt eller bögigt vet jag int , vad tkr ni ?

imorrn ska jag väl på träning och sen får jag se vad som händer , om jag är på humör för att hitta på ngt med ngn/ngr eller om jag bra vill vara hemma och ta det lungt som det har vart alla andra dagar nu ..
är faktiskt ganska trött nu och ska väl snart gå och lägga mej tror jag , eller jag venne vad jag ska göra faktiskt , ;s
har iallafall inge mer att skriva här&nu i bloggen , ni får sova så gott&drömma söta drömma om mej , ;)

dagens outfit för att bara vara hemma :)
avklippta puss&kram jeans från gul&blå 800 kr.
t-shirt , vettefan vart den kommer ifrån , ;s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0