hemmakväll ...igen..

nu har jag kommit hem från konståkningn , det vr väl ganska kul , bra att vi gjorde samma sak hela tiden , som int var så kul , blir så trött på min syrra ibland . igår fick hon låna min handsfree till mobilen , och sjävklart ska hon tappa bort båda dom här gummipluttarna , + att hon allid lånar alla mina kläder , så snart har jag väll inga kläder kvar heller , -.-

imorrn blir det tårta för min del eftersom min pappa fyller år , känns lite jobbigt eftesom jag int har köpt ngt än , får väl kanske dra till centrum och köpa ngt litet imorrn iaf , så kanske det känns lite bättre :) 
här hemma har mina föreldrar redan börjat julpynta eller iaf mamma bara för alla grannar har det , haha , xd
men ioförsej är det ju int så långt kvar till julafton bara tre veckor snart ,eller ah, på onsdag ..
och jag tkr ju att det är mysigt med julen och julpynt , så det är ju ändå rätt bra , :)
men nu står min syrra och dampar & gnäller om att hon ska ha datan , så hare bra ikväll , puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0