heron&micha

jag vill börja med att säga förlåt , men mitt bloggande är int på topp just nu , orkar int skriva , men jag värkligen försöker skriva så ofta dt går , jg lovar .
idag ska micha komma till mig ungefär vid fyra , sen ska vi dra till heron och glo på ngn film , sen ska vi väl bara gå runt lite .. sen kmr vi dra hem till micha & slagga där , jag kommer nås på mobilen ungfär hela tiden ..
och imorrn ska jag typ dra till hågelby & göra ngt skit :)
igår spendera jag hela dagen vid datan typ , för jag snacka med jesper (klokeer@ robin (r0binz@ ) hela kvällen typ , och sen börja jag & jeppe driva med ngn , och sen kom micha & vi typ döda varann för båda hade typ damp :D
aja ha en bra kväll , puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0