längtar ..

just nu när snön & allt har kommit längtar jag tills vi ska till thailand , det är ganska så snart . ett tag kvar.
men det jag int längtar till är åkturen dit&hem , eftersom vi först ska åka flyget i 13 timmar , sen kommer vi till bankok ( vet int hur det stavas) och så ska vi ta en buss i 5 timmar därifrån och sen en båt i en timme , int så jätte kul precis -.-
men dagen efetr blir nog bättre då man har fått sovigt ut lite :)
vi kommer att vara där i två veckor , och jag ska bli brum somfan ! :D
dom tre sista dagarna kommer vi bo i bankok & då ska jag shoppa som in i helvete (a) mihihih
men det här betyder ju också att jag int kommer blogga eller vara inne på datan på två veckor som kommer bli jobbigt , men ngn dag kanske vi hittar ngn turist data att sitta vid , men jag vill ändå att ni skickar en MASSA kommentarer , skickar en MASSA gb & klottrar i min gästbok på playahead & kommentera album på (bbecks) sida (a)

och ja , det här kanske int förvånar er att jag säger att jag är hemma idag med , men nu är dt mest halsen&hostan.
men imorgon SKA jag gå hur sjuk jag än är , så SKA jag till skolan imorgon :) + att jag ska köpa en lussebulle i cafeterian i skolan , mums :D
idag har jag vart ute för första gången på sex dagar , dt var rättså skönt , men ändå kallt , ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0