långtråkig fredag

hejs svejs :)
idag är en jävligt tråkig fedag , sitter helt ensam hemma med min hund.
mamma är på ngt i stan och pappa på rock kryssning och agnes är i typ stan och träffar johanna (jjannas@) och zimone (zimonen@) våran kusin om någon undra , hah det där lär tönting , menmen , xd
efter det kommer väl agnes&johnna hem och slaggar här , hoppas mamma kommer hem någon gång också.
och juste idag var jag ju i skolan för första gången på en vecka , tror faktiskt jag har smittat ngn eller ngr , heh (a) hoppas värkligen inte det , är fan int kul att ha den här rösten heller , alla mobba fan mej för den idag , ;o
och sjlvklart så gick jag&jessica och fråga vilken tid dom börja säjla lussebullar i cafeterian , då hon bah ; kl halv elva.
vi bah yes , sen så gick vi dit klockan kavrt i elva & då var alla slut , fett dåligt ..
+ att det var så kallt ute så jag typ dog !
alltså var det en lite mindre lyckad dag , men as kul att täffa alla igen :)


Kommentarer
Postat av: lina

Mycke fin blogg

Har du haft en bra dag?

2008-11-21 @ 20:44:09
URL: http://lajnissvarld.blogg,se
Postat av: rebecka

tack :)

nej inte så jätte ,

2008-11-22 @ 12:02:16
URL: http://zielfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0