rubrik saknas


ojojoj , igår blev det ett litet jobbigt läge på myskvällen.
för vi satt och kolla på film , så var alla helt tysta , och självklart ska jag få största rethostan och typ börjar svettas as mkt & mina ögon blir typ tårfyllda för jag inte andades på aslänge , sen försökte jag berätta för jessica att jag hade fått hosta utan att börja hosta , sen så bah slängde jag mej i hennes knä och hosta , och fyfan fan vad pinsamt alla bah glodde på mej fett mkt och trode jag var typ att jag var pyskiskt sjuk säkert , lät som jag fick kvälningar också , jätte lyckat.
sen kom jag hem och kolla på sjänor på is med mamma , brukar faktiskt inte kolla på tv eller följa vissa pogram , förutom höök det har jag följt , ngn mer som har dt? vad brukar ni följa för tv serier? ifall sjönor på is tycker jag är bra och kul eftersom jag själv åker skridskor , men det blir ju liksom lite tröttsamt efter ett tag , för det är ju liksom samma grj hela tiden eller vad man ska säga , vad tycker ni om "sjänor på is" ?  sen satt jag mej vid datan och gick vl in på pa&msn och sådär , sen gick jag in och kolla massa bilder , så hitta jag väääääldigt gammla , sen jag gick i trean , ;o
HAHAHA , så ropa jag på agnes så satt vi hela kvällen, eller ah till 00.35 och garva åt allt möjligt , rätt kul faktiskt att hitta sånt gammalt , och sen efter det blev jag bara mer hes ., inte bra det.
idag skulle jag på konståkningen men är ju fortfarande sjuk ,och det var ju rättså bra , annars skulle jag säkert träffat på johan , robin (robert xd ) och deras lag , och det ville jag ju int , ;o haha
men ni får ha en finfin dag , jag ska nog bara ta det lungt , kankse kommer plugga lite , är nog bäst ..

Kommentarer
Postat av: Vanessa

jag brukar oxå kolla på höök:P

sen typ cityakuten, house, oskyldigt dömd och typ idol xD<3

2008-11-23 @ 18:38:00
URL: http://www.nogg.se/vanessas
Postat av: rebecka

hah , aokej , jo dom är rätt så bra , :)<3

2008-11-23 @ 22:17:13
URL: http://zielfeldt.blogg.se/
Postat av: Vanessa

mm:)<3

2008-12-02 @ 20:20:52
URL: http://w

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0