sjuk fortfarande

Det var j planerat att jag skulle till skolan idag , men igår kväll visa det sig at jag bara hade blivit sämmre , jag hade 40 graders feber , ont i halsen , hosta , och så spände min ryggrad as mkt , det var lite läskigt.
men nu känner jag mig lite bättre , har int lika mkt feber , men hostar fortfarande.
det väkar som om det försvinner på morgonen & kommer tbx på kvällen.
imorgon är jag i nästan säker på att jag ska dra till skolan , börjar sakna alla nu (A) haha
ehm .. nu ska jag väl sitta här ett tag , är inte så jätte kul att sitta vid datan nu eftersom det int ä ngr inne typ .
så jag ska väl dra och glo på tv , tv&datan ä typ det ända som gäller när jag är sjuk/är hemma .


Kommentarer
Postat av: Anonym

julia, jessica och emma va ? :)

2008-11-18 @ 15:41:09
Postat av: Anonym

yes :)<3

2008-11-19 @ 10:41:46
Postat av: R0BINZ @ pea

nej dt e berit jessica och märta

hahhahahaha

2008-11-20 @ 21:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0