SJUK

hejsan alla friska&sjuka
jag bruar faktiskt inte vara sjuk så ofta , det kanske är därför jag reagerar så mycket nu.
idag är det bättre , febernär näst helt borta , nu är det bara halsen som gör ont , hostar & är ganska hes.
det hände en jätte läskig grej idag , jg skulle typ test prata för jag älskar att snacka när jag är hes , men då hade jag typ tappat rösten helt , det vr as läskigt ;o
men ah , idag har det väl inte hänt så jätte mycke eftersom jabara har sutit hemma , mest vid datan , lite vid tv;en också :)
det har faktiskt vart rättså skönt att bara vara hemma&ta det lungt idag ..
imorgon tror jag att jag ska till skolan , ifall jag int blir sämre , men det tror jag nog int.
idag har jag nog slösat säkert 40 kr från mobilen om int mer , inte bra.
och för alla ni som undrar så heter jag inte erz på playahead längre , utan bbecks.
aja har int så jätte mycket mer att berätta , jag ska ha en rättså lungn fortsatt dag , hur ska ni ha det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0