snökaos

hej alla kära bloggläsare , nu är mitt humör , hmm... jag venne faktiskt ifall jag är på dåligt eller superduperbra , ngt av det är jag iallafall vet int riktigt vilket bara :D
har börjat lyssna väldigt mycket på pa radio , den är ganska bra , bara att man har tröttnat jävligt på låtarna dom spelar ,
idag har det bara snöat & blåst typ hela dan , och typ alla på hela skolan har haft snöbollskrig , både inne&ute .
imorse när jag skulle dra till skolan vare int som önskat deräkt , snön bara rengna ner , det blåste som fan , och ah , var ny sminkad och fixad , och självklart å börjar sminket bli fläkigt & rinner , håret åker åt alla håll & ah , int så jätte kul.
är fotfarande LITE sjuk , hosta&hes är det bara kvar nu iallafall , väldigt skönt faktiskt . men nu känns det så jävla stressigt i skolan asså , vet int vad jag har för läxor , och har missat grymt mkt på de här veckan , massa prov och skit. jag hänger int med till 5 % tror jag , blir bara deprimerad&förvirrad av skolan , hahahahaha , xd får väl försöka hänga med
idag känner jag mej rättså trött vet faktiskt int varför eftersom vi börja typ halv tio idag . är faktiskt ganska pepp på att ha snöbolls krig , men int i skolan för då äre alltid ngn liten skit som ska mula en & då rinner sminket ,& det hatar jag , haha.
ikväll ska jag bara ta det lungt , sitta vid datan , tv , aahtyp det ända som finns här hemma hos mej tkr jag , ska väl käka en massa teblerone också¨eftersom pappa har köpt en stor toblerone , en påse med toblerone & en typ kartong , mums

haha , hitta den här ganska gamla bilden ,
sen i sommras , eller midsommaren 08 .
saknar redan sommare & värmen ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0