tråk fredag

hejs svejs , hur mår alla ?
idag försov jag mej & kom en timme försent till skolan . duktigt rebecka.
så då blv det typ bara två timmar i  skolan för mej idag , det var ju skönt :)
ja , har väl int hänt så mkt idag , hade tänckt att hälsa på banslätt idag , men sen kände jag att jag värkligen int palla .
på bussen hem satt dt ngr cpn brevid oss , eller vad man nu ska säga , jag säger cpn , som typ mosa julia , haha , försökte värkligen hålla mitt garv inne & lyckades faktit ganska bra , tror jag, xd
och sen nu sitter jag här helt ensam med min mormor på en fredag & har väääääääldigt tråkigt , fast är ju ganska trött .
asså jag har inga , absolut inga planer för helgen , det är helt sjukt , ;o

saknr gävle lite , det här är ett år sen , men ändå , ska väl ditt snart igen , ska iaf ditt på julafton :D

Kommentarer
Postat av: juljias@

haha , fyfan , hon bara tryckte in mig i väggen ?

2008-11-28 @ 14:54:04
Postat av: brytni

haha , men måste inte alltid ha roligt på helgerna är skönt att ta de lungt i bland faktist !!<3

2008-11-29 @ 11:47:28
Postat av: rebecka

haha , ah det är det , men jag tkr nt det är skönt att ha det för lungt ,

ah julia ,i know , haha fyfan xd

2008-11-29 @ 13:43:53
URL: http://zielfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0