allt är bajs.

hej & förlåt , men mitt bloggande funkar int så bra just nu , eller hela mitt liv funkar int så bra just nu ..
dom här dagarna jag int skrivit har dt hänt massor , tillexempel är jag int tsm med johan längre , som båda känns rätt bra eftersom han hade sviktit mig mer än någon annan har tror jag fan , men ändå så känns dt jobbigt som fan eftersom jag fortfarande älskar hnm massor , men jag vettefan varför , kan bara släppa hnm på ngt sätt :/
just nu går jag runt med en stor jävla klump i magen 24/7 ...
men just nu mår jag int på topp så pallar int skriva , ha en bra kväll då alla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du förtjänar någon bättre ! :)

2008-10-25 @ 16:08:01
Postat av: rebecka

kanske dt..

2008-10-26 @ 12:31:53
URL: http://zielfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0