dagen

hejhopp :)
blev nyss färdig fixad .
dagens planer är att möta emma när hon kmr hem från ikea , se kanske vara med johan .
igår var en vääääldigt förvirrad dag , var förvirrad typ hela tide & fatta ingenting vad om hände , :s
plus att när jag,emma&jessica satt på räcket vid damen och snacka som kom det en fett skum gubbe .
och ngr dagar innan dt hade elsa e tjej i min klass berättat om en gubbe som hde förföljt henne och hennes kompis hela sommarn , & typ så fort han hade sett dom så hade han kutat efter dom & typ smällt till ngn hon kände .
så såg vi hnm komma & typ mumla med sig själv & gick fett skumt , jag bah ; shit tänck ifall dt där är den där gubben elsa berätta om , då jessi bah ; let's run , haha .
så börja vi gå , sen gick vi snabbare , & till slut sprang vi in på en väg , se vi bah ; åh , ätligeav med hnm !
så bah kolla vi bak så gick han där ! :o vi bah ; omg , så sprang vi ännu längre , och sen kolla bak igen , & å då var han bakom igen ;o
så vi bah kuuuuuta hem till mig , och så var elsa inne på msn jag bah ; oh herregud elsa , jag tror den där gubben följde efter oss idag ! :O
hon bah ; hade han grått hår , svart jacka , en t-shirt & gick typ konstigt ?!
vi bah ; AH ASSÅ OMG , DT VAR FAN HAAAAAN !
och så satt vi typ & snacka med henne om dt och massa . sen efter en stund åkte jessi&emma hem.
och dt var då jag börja snacka med johan&jossan och dt var då jag blev ännu , ännu mer fövirrad & fatta ingenting alls :S
pallar int berätta allt , men aa plus att dt typ sprids ryckten om mig att jag är OTROGEN , asså fyfan till den som kommit på dt , FYFAN , asså seriöst har den inge bättre liv än att sitta & sprida falska ryckten om en , kul asså SKITKUL -.-
aja ha en bra dag , skriver kanske senare ikväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

scarryyy becka. sötnisen <3<3<3<3<3

2008-10-12 @ 21:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0