:)

sådär , då var mn hemma igen då .
dt var jätte roligt att träffa ida&jenny på min konståkning eftersm jag int träffat dom sen mars :D
och dt var ju också ett plus att dt gick mktmktmkt bättre än vad jag trode dt skulle göra.
men ett minus för att jag var så trött .
som sakt , nu ska jag käna pengar , ska försöka käna 100 , 150 elr 200 idag , lycka till säger jag bara . xd

dt här blev ett kort inlägg om hur dagen har sett ut hitills & hur dagen kmr se ut :)
jag skrivr senare vad som händer ikväll & så kmr jag nog lägga ut ngr elr någon outfit .
ha en bra dag & var snälla presic som jag , haha :)

Kommentarer
Postat av: peter

är det du på bilden?

2008-10-17 @ 22:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0