förlåt,förlåt,förlåt!

förlåt , för att jag int har skrivit på länge ! ;o
men iaf , falkbergsloppet gick väldigt dåligt , eftersom jag gick hela 5 km + att micha lämna godiset kvar i väskan :(
igår (torsdags) så följde micha med mig hem & så åktevi till alby för att jag skulle köpa hår"förlängnigar" som dåra
int var så mkt till "förlängnigar" eftersom dom nästan är lika långa som mitt riktiga hår , hlt otroligt unödigt , men köper
nytt som är längre ngn annan gång , jag köpte också en skinjacka som stank xd hhaha , men dt går väll bort efter ett tag.
jag köpte också 20 st mentos rullar , en ny näsesär , & en liten smink spegel som man såg fett bra i (a)
men dt bästa var nästan när jag kom hem & fick pappas gamla moil eftersom han hade fått en ny , för dt behövdes värkligen , för jag pallade int ha kvar den där tjockis motorollan ;o
men nu pallar jag int skrva längre , ha en bra kväll & sov gott , godnatt :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0