fortfarande hungrig!

asså shit jag undrar ifall dt är ngt fel på mig :s
nu har jag liksom ätit först middag , sen deräkt efter dt 4 glassstrutar , sentyp 4 kakor , sen en risifrutti & efter dt en till glassstrut , och jag är fortfarande hungrig , asså herregud , aja skit samma , får väll gå ch ta en till glass snart , hahah(a)
idag har jag vart med micha&sabina vi gick först till sabina och typ gjorde int å mkt , sen gick vi över till johan eftersom han bor granne med sabina , vi kolla typ bara runt i hans hus , fett fint & välstädat , avensjuk på alla som har dt , mitt ser ju fan förjävlit ut innuti :o .
sen gick vi hem till sabina igen & jävlades fett mkt med hennes lillbror , elakt (a)
efter dt gick vi ut lite , & sen till min gamla gympa som vi skulle kolla på , dt var rättså kul att träffa alla igen :)
men nu pallar jag int skriva ngt mer , puss&smek :D

Kommentarer
Postat av: juliis

haha , typiskt beckis att alltid vara huunnngryyy :D<3

2008-10-14 @ 06:39:37
Postat av: din hemliga beundrare

snälla , börja videoblogga ! :D

2008-10-14 @ 07:12:48
Postat av: Anonym

såg er :)

2008-10-14 @ 07:49:04
Postat av: ?......? <3

mmh håller me börja videoblogga, de våre fett bra :P

2008-10-14 @ 07:50:37
Postat av: danne

aa,att se en fjortis vifeoblogga skulle vara roligt !:)

2008-10-16 @ 07:15:50
Postat av: micha

hahaha de va så jävla kul att hålla på me hennes lilebrorsa XD hahahahahahahha ! love u<3 ;D

2008-10-25 @ 14:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0