förvirrad&besviken

asså fyfan vad förvirrad&besviken jag är nu !
jag fattar ingenting vad som händer mellan oss , johan ? kan du förklara för mig?
jag fattar int hur du kan gå bakom min rygg & vara kär i min bästavän när vi var tsm?
så nu förstår jag allting , varför du dumpa mig ... & varför du sa att du int älskade mig .
men jag förstår int varför du ångra dig ? varfö du helt plötsligt bara sa attt du älskade mig & allt ?
asså du gör mig förvirrad , jag trode värkligen på dig , asså värkligen.
jag trode aldrig du kunde göra ngt sånt ..
jag älskar dig fortfarande jättemkt , och vill ge dig en till chans , men då hoppas jag värkligen att du tar
åt dig av den & int gör samma jävla sak igen .
du vet int hur mkt dt sårade mig ..
ibland vill man bara gå under&glömma alla problem ..
jag älskar iaf dig , men jag vettefan vad du gör "längre" ...

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackare rebecka :(

2008-10-23 @ 08:50:31
Postat av: Anonym

fy faan vad synd stackars dig becka

2008-11-09 @ 22:19:30
Postat av: Anonym

ni hör liksom ihop

2008-11-11 @ 22:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0