har tråkigt

a) ta fram mobilen.
b)håll in nedåt knappen och släpp.
c)skriv vem dt blev som svar på frågorna.

Personen i mitt liv : Fjortis pontus
Min bästavän : Julia
Jag älskar : Lovisa C
Jag drömmer om : Jesper
Jag hatar : Clarre
Min fiende : Jeppe
Mitt syskon : Jossan
Jag ska gifta mig med : Linus
Snyggaste : Robin
Sötaste : Alexandra
Jag beundrar : Emma
Plugghäst : Heemberg@
Jag saknar : Johan
Jag ska dela min lägenhet med : Julie
Jag hör ihop med : S44BIN4
Jag älskar mest av allt  : Erica



haha omg , typ nästan inget stämde , xd

Kommentarer
Postat av: paulander

är de jag som e erica? (a)

2008-10-25 @ 14:17:20
Postat av: rebecka

haha , ah :)

2008-10-26 @ 12:29:26
URL: http://zielfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0