hemma kväll

jag är grymt nöjd med min design :D
och vill tacka emma (
www.emmsanatpea.blogg.se) ännu en gång . tack.
ikväll ska jag bara vara hemma , lovisa undra ifall jag ville hänga med henne , david & typ mathias ut
men jag pallade int ikväll , har vart grymmmt trött dom här senaste veckorna , :o
jag saknar faktiskt enja , och kom och täncka på alla minnen jag har med henne fast jag
int har vart med henne så många gånger , som tillexempel när jag&jossan&enja sov hos henne &
vi var lite busiga (a) haha , och när vi typ höll på att garva ihjäl oss när vi spela ett spel & jossan bah hela tin ; ''jävla black out!'' HAHAH , asså fyfan vad jag längtar tbx ... just därför tänckte jag träffa henne ngn dag :)
men ha en underbar kväll & dröm söta drömmar om mig (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0