heron ikväll?

godmoron alla blogläsare :)
vacknade runt tio imorse , rätt sent för mig om man jämför med alla andra dagar , ;o
idag på dan får jag se vad som händer , ikväll ska jag iaf på bio , får se vilka som ska med , julia iaf , sen får vi se ifall jessi kan annars kanske emma eller ngn , vem vet (a)
ja vill iaf se HSM3 för jag är hsm freak :) haha
får se vad dt blir , men dt är ju iaf lika bra att passa på eftersom att jag&julia vann en bio biljett & typ såhär gratis godis (A)
igår kväll var dt bara lungt hände int så mkt , satt mig vid tv;en och tänckte ta dt lungt och kolla på en film som jag aldrig bruk dt blev ; dude , whers my car ? " som faktiskt var väldigt bra , tills agnes& hennes kompisar johanna , max&petter kom och tog filmen ur dvd spelaren & gick ner och kolla på den , skitkul ? nej .
så då fick jag komma på ngt annat att göra , gick in på mitt rum och , ja , typ sminka mig , och skit.
sen gick jag och kolla på house , dt var då min kväll , :)


Kommentarer
Postat av: "Miss Perfect"

Tack becka :)

allt bra med dig ?

kram

2008-10-29 @ 21:42:27
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/
Postat av: rebecka

jarå , självdå? :)

kram

2008-10-30 @ 11:02:32
URL: http://zielfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0