nu är dt över.

hejsan svejsan , alla kära bloggläsare .
just nu sitter jag och käkar godis .
igår sov jag hos jessi med julia d var grymt kul :)
vi gjorde lite allt möjligt , som tex , grät , skaratt ihjäl oss typ , gick ut på en prommenad , oc typ drev med massa folk xd
och när jag ändå snackar om folk som driver så drev min pojkvän lite för mkt med mig , så jag blev as rädd , asså jag typ dog , haha xd han bah ; varför har du vartit otrogen ? & massa saker och snacka om att jag blev rädd.
sen när han bara sa att han drev som var efter en rättså lång stund så fick jessi&julia damp på hnm för att han bara drev.
och juste , nu är jag & min föredetta ''bästavän'' int vänner längre för jag blev så fucking trött på henne&hennes dåliga betende :o så nu är dt slut , och dt känns faktiskt rätt skönt , eftersom jag ha hållt dt där inom mig ett tag .
men idag har jag var på konståknig och jag,jenny&ida ska typ byta grupp till min systers grupp ,fett läskigt , haha xd.
men kvällen planer är att typ täffa emma,jessi&julia och typ bara vara ute , får se ifall vi träffar ngr fler.
sen på måndag ska jag vara med sabina och så ska vi gå och kolla på emmas&jessis gympa , eftersom dt är våran gamla grupp innan vi slutade på gympan :)
men ha en finfin kväll .

Kommentarer
Postat av: juliis

yesbox , den kvällen var bäst :)<3

2008-10-11 @ 14:44:06
Postat av: rebecka

aA :D<3

2008-10-12 @ 15:08:43
URL: http://zielfeldt.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det jossan du menade? asså din gamla "bästavän"?

:)

2008-10-19 @ 20:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0