sjuk

godmorgon alla bloggläsare.
jag har nyss satt mig vid datorn , innan dt satt jag lite vid tv;en och glodde på top modell 5.
jag har käkat lite frukost också , oboy & macka som vanligt.
idag är jag hemma för att jag är sjuk , vacknade av att jag hade ont i både magen&huvet.
jag tänckte gå till skolan ändå , bara för att få träffa johan , asså dt känns liksom kul att gå till
skolan bara för att få träffa hnm , dt låter sjukt , men så är dt :D
idag hade jag tänckt att käna ihop 60 kr för dt är det ända som saknas tils jag kan köpa nya hårförlängnigar.
sen hade jag tänckt att träna lite på tyska läxan , eftersom jag glömt dom andra läxorna i skolan , -.-
och typ sitta vid datan & bara ta dt lungt.
jag har ju egentligen konståkning idag som jag skulle vilja gå på , men dt blir väl inget eftersom jag är sjuk.
och juste ! imorgon ska jag till globen och kolla på ''hight school musical on ice'' ska faktiskt bli rätt kul :)
men nu har jag int så mkt mer att skriva , skriver senare .
älskar dig johan , <3

hitta den här bilden
som är för ett år sen när
jag var i dalarna med amanda.
herregud vad man såg ut typ
orange hår&militär jacka , HAHA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0