skola imorrn

hejs svejs allihopa :)
har nyss gjort en sallad till maten , dt blir kött & pommesfrites. mums.
och medans jag gjorde så snacka jag med micha i telefonen.
& juste helt plötsligt när jag stod där kolla jag ut på tomten där våran båt står
och gissa vad jag ser , jo en katt som hoppa in i båten , ! :o
jag bah till micha : OMFG ! DT HOPPA IN EN KATT I BÅTEN!
hon bah ; omeh , vafan becka & å :P
sen ringde jag pappa han bah ; UT MED KATTJÄVELN och massa ; HAHHA . värsta kaos.
men aa, sen när pappa gick in i båten vare ingen katt där , fett läskigt tänck ifall jag ser i syne , :O
men imorrn ska jag iaf till skolan igen och träffa alla och johan , (a)
har faktiskt saknat alla bara den här dan , haha .
men nu ska jag gå och käka , skriver kanske efter maten och säger hur den smacka , haha :)


här är min skola : falkbergskolan.
kortet är ju då taget på skolkatalogen :)
längtar värkligen tills vi får den ,
den första klassen jag ska kolla på
är johans , mohaha (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0