förslag?

hej alla bloggläsare .
som sakt jag lovar er att min blogg kmr att bli mkt mkt finare & roligare att läsa sen när jossan har hjälp mig med den :)
dom kmr jag lägga in massor med bilder och kmr få en jätte fin design , och vem vet jag kanske börjar vidoblogga också , för jag vet, dt är grymt tråkigt att bara sitta och läsa massa text , i know :)
men därför måste ni hjälpa mig och berätta vad ni tycker är kul , ?
mitt humör just nu är int så bra ..
jag satt och kollade på en jätte bra film , och så kom jag på att , jag måste käna ihop pengar för just nu har jag bara 160 kr  , till imårrn , så jag gick ner till köket och börja städa men så kände jag att jag var trött , svettig , ont i både mage&huve , så aa då orkade jag int städa mer :/
så jag gick ut på tomten och satt mig på en stol eftersom dt är så jävla varmt i vårt hus just nu !
och till sist satt jag mig vid kära datan , och då gick dt över , tack datan (a)
så , aa , men glöm int att ge förlag på hur jag ska göra en bra blogg ?
kram becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0