godnatt

Hej alla kära bloggläsare .
nu gör jg ett rättså kort inlägg för jag är väldigt trött & vill bara lägga mig och sova .
idag har vart en underbar dag eftersom jag har vart med johan :D
vi gjorde typ ingenting alls men dt var ändå kul för att johan var med liksom , :)
först va vi hos jossan , men sen skulle jossan vara med lovisa så då gick vi till mig .
och ´ja , tiden gick sen skulle alla hem så var dt bara jag&micha kvar, tills vi kom på att vi
skulle till micha i tullingeberg & då tänckte vi att vi kunde gå till busshålplatsen med dom
som redan hade gått , så då blev dt bråttom & vi kuta efter dom och ropa att dom skulle vänta ,
så gjorde dom dt också :)
så vi gick med dom till busshålplatsen , och som kom dt fram att johan skulle gå en skogsstig själv &
då blev man ju liksom lite rädd , vad som hälst kan ju hända när man går själv i skogen på kvällen , ;O
aja , och precis när alla hade gått & vi hade sakt hejdå , kände jag att jag sakna johan jätte mkt , haha (a)
sen drog jag & micha hem till micha , där satt vi typ bara vid datan , sen friterade hennes mamma egna
pomesfrites till oss & dt var as gott :o :)
men nu ska jag äntligen få sooova (a)
sov gott allihopa , puss å kram / rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0