inlägg

hej allihopa
just nu sitter jag här med min syster agnes (plastique@) brevid mig.
& hon vill int skaffa blogg för att mina föräldrar alltid besöker den , väldigt jobbigt , hoppas dom int fortsätter -.-
idag har jag vart i skolan , har vart en rätt lång dag från 8.20 - 15.30 ;o
typ alla i hela skolan gick runt och snacka om att världen skulle gå under idag , lite scary xd
efter skolan gick jag jossan&emma hem till emma och käka :)
sen åkte jag hem och nu sitter jag här .
ikväll hade jag tänkt att kolla på idol med mina föräldrar , & käka kakor & chokladpudding , tjockis (a)
efter dt ska jag välja kläder till morgondagen tror jag ;)
och juste , sorry för att jossan int har fixat min blogg , hon sa att hon skulle göra dt igår , men nejnej :( :P
ha en bra kväll , puss å kram / rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0