onsdags mys

hej alla kära bloggläsare :)
nyss har jag suttit & glott på idol och käkat lite glass (a)
men just nu sitter jag och snackar med johan som är ur gullig ;)
idag har jag såklart vart i skolan , hände inge specielt där , efter skolan träffa jag & jossan johan , och så vänta vi i en och en halv timme på hans vän robin sm också skulle vara med oss . efter dt så stod vi typ och vela as länge vem vi skulle gå till , jag ville ju då gå till johan , men aa dt var kaos för alla ville gå till olika , men till sist gick vi till jossan :)
när vi kom hem till henne kolla vi typ på madagaskar elr vafan den nu hette , jätte roligt xd
efter en stund skulle johan&robin hem så då gick jag&jossan och käka middag istället , efter dt gick vi ut med jossans hund & min hund jätte skoj asså ;P
men nu ska jag nog , bara sitta och chilla lite , hare gött puss å kram / rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0