en massa bilder :)

Blev ett sent inlägg nu.
Och orkar inte skriva så mycket heller.
Men idag fickade jag iallfall på cafet vid tullingesjön.
Riktigt mysigt där faktiskt , och de va ju SKIT härligt väder idag , känndes som sommar.
Sen drog jag till tumba och köpte lite grejer, sen drog jag hem , fixa mej
sen drog jag hem till emma där vanessa , jessica , julia och becka va.
Vi käkade middag & tårta och sen bada vi i hennes bubbelpool i två timmar xd
Aja , orkar inte skriva mera nu , är fett trött .
Ska testa att ha alla bilder stora nu så får ni säga vad ni tycker om de :D

outfit:



Jeanstigts från gina (som jag har andvänt ganska mkt nu)
Vit t-shirt från h&m.
Rött skärp (?)
rött halsband (?)
vita pumps från dinsko.

Bilder,bilder&mera bilder :



Kommentarer
Postat av: cornelia

jag har oxå en sån pool :)

2009-04-26 @ 16:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0